Returnare produse

Consumatorul poate solicita returnarea produselor în urmatoarele situaţii:

 

* Produse ce au fost livrate greşit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar Consumatorul va refuza recepţia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferenţa, respectiv dacă valoarea este mai mică, veţi primi o rambursare parţială pâna la valoarea produsului înlocuitor.

 

* Renunţarea la cumpărare
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
În cazul solicitării unui alt produs se va achita diferenţa de preţ, dacă produsul este mai scump. S.C. Mikro IT S.R.L. va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumpărat iniţial. Rambursarea contravalorii produsului ori, după caz, înlocuirea acestuia, se va face în cel mult 10 zile calendaristice de la prima dovada a returului (dovada expedierii produsului).

În cazul în care Consumatorul dorește returnarea produsului din motive personale, ce nu țin de starea fizică a produsului (Consumatorul nu dorește să păstreze produsul, deși acesta nu a fost livrat deteriorat), S.C. Mikro IT S.R.L. va rambursa doar contravaloare produsului, lucru ce nu include și returnarea taxelor de transport sau ramburs. De asemenea taxele de transport pentru returnarea produsului nedorit vor fi suportate integral de Consumator, urmând ca S.C. Mikro IT S.R.L. să ramburseze contravaloare produsului în cel mult 10 zile calendaristice de la prima dovadă a returului (dovada expedierii produsului).

Cererea de returnare se poate face online la adresa [email protected] si trebuie să cuprindă datele de identificare ale produsului şi ale persoanei care l-a achizitionat.
Returnarea contravalorii produsului ori, după caz, înlocuirea produselor fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, se poate efectua în urmatoarele condiţii:

 

* Starea aparatelor şi produselor achiziţionate trebuie să fie la fel ca la achiziţionarea / primirea lor. În cazul tuturor materialelor perisabile / consumabile, folosirea lor (până şi numai o singură dată) nu mai permite returnarea lor. În cazul produselor pentru care la livrare se efectuează proba, Clientul nu le poate returna cu defecte estetice sau defecţiuni datorate utilizării neadecvate.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca şi nou, S.C. Mikro IT S.R.L. are dreptul de solicita o taxă pentru readucerea în stadiul iniţial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferenţa de preţ rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opţiunea clientului, de a reexpedia produsul.

 

Aceste dispoziţii se aplica conf. OUG 34/2014, în cazul achiziţionării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanţă.
În cazul returnării/înlocuirii a produselor ca urmare a renunţării la cumparare, costurile de returnare/înlocuire sunt suportate de către vânzător.
În cazul în care pentru produs este emis un certificat de garanţie şi se constată neconformitatea în perioada de garanţie, se va dispune masură reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 şi a altor dispoziţii legale în vigoare.
NOTĂ: În orice situaţie de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare, cu etichetele intacte şi împreună cu toate documentele care l-au însoţit (factura, certificate de garantie etc.).